Landskrona BoIS är en medlemsägd och demokratiskt styrd förening. Det är medlemmarna som genom årsmötet utser styrelse och beslutar om övergripande riktlinjer för föreningens verksamhet.

SOM MEDLEM FÅR DU

• Gå på medlemsmöten och årsmöte
  • Tillgång till medlemstältet under herrarnas hemmamatcher
  • Stora nyheter före alla andra
  • Tillgång till BoIS+ som ger dig extramaterial på hemsidan. Presskonferenser, ”behind the scenes” och reportage
  • Rabatter hos flertalet partners
  • Nyhetsbrev från klubbchefen varje månad

Vill du få löpande information om vad som händer i föreningen är medlemskap det bästa sättet att uppnå detta. Förutom årsmötet bjuds du som medlem in till särskilda medlemsmöten och aktiviteter, där vi mer ingående berättar om det pågående arbetet. Vi försöker att utöver årsmötet anordna minst två medlemsmöten varje år.

Som medlem i Landskrona BoIS fyller du en mycket viktig funktion och bidrar starkt till utvecklingen mot att bli en stabil och framgångsrik fotbollsförening i svensk elitfotboll. Ju fler medlemmar vi är i Landskrona BoIS, desto starkare blir föreningen.

MEDLEMSAVGIFTER
Passivt medlemskap vuxen 18+ år:
Passivt medlemskap barn/ungdom 0-17 år: 200 kr

Bli medlem
Vill du bli medlem i Landskrona BoIS? Klicka på knappen ovan och skapa en inloggning, varpå du får fylla i dina uppgifter för att kunna bli medlem*

Så här köper du medlemskap:
Klicka på Logga in/Bli medlem
- Fyll i din e-post -> klicka på ”vidare >>”
- Finns din e-post registrerad sedan tidigare skickas det nu en engångskod till din angivna e-postadress.
Är du ny medlem, fyll i ditt personnummer. Fyll sedan i alla dina övriga personuppgifter och klicka på ”spara”. Du har nu skapat ett konto. När detta är gjort skickas en engångskod till din angivna e-postadress.
- Skriv in engångskoden.
- Välj den person du vill köpa medlemskap för.
- Välj det medlemskap du vill köpa.
- Bocka i rutan att du godkänner köpevillkoren och klicka på ”Köp”.
- Välj att betala med kort och följ stegen i kortbetalningsprocessen.